In het dagelijkse functioneren wordt er veel gesproken met elkaar. Goed communiceren is ook een vak. In deze training gaan we terug naar de basis en worden handreikingen gedaan om de cursisten te helpen effectiever te communiceren. De communicatie waar we aan werken is zowel de face-to-face communicatie als de telefonische communicatie en vergaderen.
Iedereen die de eigen communicatie wil aanscherpen en verbeteren in de werkomgeving. Vragen als "Waarom is het gemakkelijke om iets te vragen aan een ander als je er naartoe loopt?" en "Hoe kan ik meet tot mijn recht komen in vergaderingen?" worden besproken en geoefend.
Je merkt dat de ene medewerker er beter in slaagt dan de andere zijn/haar boodschap over te brengen. Sommige mensen spreken nooit in een vergadering. Toch vind je het van belang dat iedereen meedoet in de besluitvorming.
|
Neem contact op met Bureau Apropeau.
Bureau Apropeau heeft als doel om u en/of uw organisatie een of meer stappen verder te brengen in de professionele ontwikkeling.